En naprapat behandlar och rådgör kring många av de krämpor och den fysisk smärta du utsätts för i vardagen. Allt som oftast orsakas besvären av återkommande och bristande rutiner såsom statiska arbetsställningar när din kropp egentligen kräver omväxling. Vi behandlar åkommor och ser till att de inte kommer tillbaka. Hos Naprapatkliniken ser vi också till att tillsammans bilda en uppfattning kring din hälsa, behandla dina krämpor och minska risken för uppkomst av nya. Kontakta oss för konsultation- du som enskild privatperson eller gällande företagshälsovård i Sundsvall.

Så har vi hjälpt andra i Sundsvall

Naprapatkliniken är en legitimerad naprapat i Sundsvall. Vi har kompetens och rutin för samtliga metoder inom arbetskategorin. För att lindra smärta och nedsatt funktion i muskler, leder, axlar och rygg använder vi oss av såväl manuella metoder och alternativa motsvarigheter såsom akupunktur, triggerpunktbehandling och TNS. Vidare ser vi med företagshälsovård i Sundsvall till att tillsammans med patienten hitta lösningar i vardagen som fungerar på sikt: alternerande arbetsställningar, stretching och träning.

Naprapati som företagshälsovård är den absolut mest varierande och ändamålsenliga behandlingsmetoden. Vi säkerställer de anställdas hälsa och ser till att den fortlöper på ett positivt sätt.

Kontakta oss när du söker ett alternativ till företagshälsovård i Sundsvall.

Välkommen!

Kontakta mig
Kontakta mig för Företagshälsovård Sundsvall

Anna Lindman, leg. naprapat